Βιωματικές Δράσεις

  1. Μηνύματα στον τοίχο (21 Μαΐου)
  2. Χτίζοντας μουσικές γέφυρες (22 Μαϊου) 
  3. Η γιορτή των πολιτισμών (παραδοσιακοί χοροί διαφόρων χωρών) 12 Ιουνίου Στ’ τάξη

 

Ψηφιακές Δράσεις

  1. Παραμύθι Fazzy (power point) Στ’ τάξη
  2. Ψηφιακή αφίσα με μηνύματα σεβασμού διαφορετικότητας και συμπερίληψης (28 Μαϊου)

 

Στόχοι

  • Εξοικείωση μαθητών με την έννοια της πολιτισμικής διαφορετικότητας
  • Διασφάλιση της ισότητας πρόσβασης όλων των συμμετεχόντων ανεξαρτήτου εθνικότητας, θρησκείας, φύλου και άλλων παραγόντων
  • Βελτίωση γλωσσικών, ψηφιακών και ερευνητικών δεξιοτήτων μέσα από τη συνεργασία και την αλληλοβοήθεια
  • Υποστήριξη στην προσαμοργή και ένταξη των αλλοσαπών μαθητών στο περιβάλλον της εκπαιδευτικής κοινότητας
  • Πρόκληση δημιουργικών ικανοτήτων των μαθητών
  • Προώθηση της διαπολιτισμικής επικοινωνίας για την κατάρριψη στερεοτύπων και την προώθηση της συμπερίληψης
  • Επίδειξη ενσυναίσθησης και σεβασμού προς διαφορετικές κουλτούρες


Περιγραφή Βιωματικών Δράσεων

 

Η γιορτή των πολιτισμών (παραδοσιακοί χοροί και τραγούδια διαφόρων χωρών – 12 Ιουνίου): Τα παιδιά της ΣΤ τάξης χόρεψαν ελληνικούς χορούς στην αποχαιρετιστήρια γιορτή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Παιδιά συμμαθητές από διάφορε2ς χώρες καταγωγής των Βαλκανίων κυρίως ένωσαν τα χέρια κια χόρεψαν με τη ψυχή τους!

 

Μηνύματα στον τοίχο (21 Μαϊου): Οι μαθητές όλου του σχολείου έγραψαν στους τοίχους μηνύματα και λέξεις στη γλώσσα της χώρας καταγωγής τους (καλημέρα, αγάπη, ειρήνη, φιλία κ.α.).

Η δράση αυτή διασφάλισε την αυτοέκφραση και την ισότητα πρόσβασης όλων των συμμετεχόντων ανεξαρτήτου εθνικότητα, θρησκείας, φύλου και άλλων παραγόντων.

Χτίζοντας μουσικές γέφυρες (22 Μαΐου): Μία μουσική παρουσίαση των πνευστών μουσικών οργάνων από τη συμφωνική ορχήστρα του δήμου Θεσσαλονίκης. Μέσα από τη μοναδικότητα του κάθε οργάνου παράγεται ο συλλογικός ήχος της συμφωνικής ορχήστρας, με την καθοδήγηση του μαέστρου που δίνει τον τόνο συνεργασίας και επιλύει διαφορές. Οι μαθητές γνώρισαν πως είμαστε και μεις όλοι διαφορετικοί όπως τα μουσικά όργανα, ένα πολυφωνικό, πολυπολιτισμικό σύνολο που οφείλουμε στο σχολείο τώρα και αργότερα στην κοινωνία να συνεργαστούμε και να παράξουμε έργο. Οι δάσκαλοι είναι οι μαέστροι που βοηθούν και συμπαραστέκονται σε κάθε βήμα τους μαθητές τους. 

 

Περιγραφή Ψηφιακών Δράσεων 

 

Παραμύθι Fazzy, story tale (power point): δείτε περισσότερα ΕΔΩ 

Ψηφιακή αφίσα (28 Μαϊου): Στο τέλος ως αξιολόγηση του προγράμματος.

Δημιουργούμε με τους μαθητές ψηφιακές αφίσες με μηνύματα συμπερίληψης και σεβασμού της διαφορετικότητας.

Στόχος είναι να προωθήσουμε την κατανόηση, την ανοχή και την αμοιβαία αλληλεπίδραση μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών και κοινοτήτων.