3 μικρές προτάσεις-λύσεις
Χρήσιμες σε εκπαιδευτικούς και γονείς

Νούμερο 1
Συχνά συναντάμε μαθητές σε τάξεις που έχουν κατακτήσει τον μηχανισμό της ανάγνωσης και διαβάζουν μεμονωμένες λέξεις. Όταν όμως κληθούν να κάνουν ανάγνωση σε ένα κείμενο ή κάποια εκφώνηση άσκησης τότε τους είναι εξαιρετικά δύσκολο. Κάνουν αναγραμματισμούς, χάνουν την σειρά τους, προσθέτουν γράμματα ή επινοούν λέξεις.
Ένας τρόπος για να βοηθήσετε αυτούς τους μαθητές είναι το καρτελάκι της ανάγνωσης. Αφήνει να φαίνεται μόνο η σειρά που διαβάζει ο μαθητής και καλύπτει τις υπόλοιπες.

  

Νούμερο 2
«Μα την διάβασα την ορθογραφία! Γιατί δεν την θυμάμαι;»
Είναι αδύνατον να γράψει σωστή ορθογραφία;

Δοκιμάστε τις οικογένειες λέξεων! Μαθαίνοντας την ρίζα μιας λέξης μπορεί να μάθει να γράφει σωστά και όλες τις ομόρριζές της.
π.χ ανοίγω – ανοιχτός –ανοιχτήρι –άνοιξη- ανοιγμένος- άνοιγμα

Νούμερο 3
Σε συνέχεια του νούμερο 2. Πολλά παιδιά μαθαίνουν με εικόνες, γιατί έχουν φωτογραφική μνήμη. Σε παιδιά που δυσκολεύονται να θυμηθούν γραμματικούς κανόνες ή δύσκολες λέξεις στην ορθογραφία ή σε οποιοδήποτε μάθημα κάτι τους δυσκολεύει φτιάξτε το με εικόνα.